Firmă.ro
Trucuri ecommerce
Fie ca esti marketer sau un simplu utilizator de internet interesat despre cum merg lucrurile in marketing si mai de cu seama in ecommerce, acest articol te va ajuta sa te prinzi de cateva trucuri pe care, ori trebuie sa le faci pentru a-ti prinde de nas audienta si potentialii cumparatori, e bine sa le stii. Asa ca iata cateva dintre acestea:
- Stoc limitat
Desigur, exista cazuri in care stocul poate sa fie chiar limitat, insa, de cele mai multe ori, pentru a atrage atentia cumparatorilor asupra unui produs pe care il doresti vandut cat mai repede cu putinta, este de indicat sa ii adaugi stoc limitat.
- Ofera limitata
Ca sa dai impresia cunparatorilor ca ceea ce vinzi tu este o oferta unica cu caracter limitat, noteaza-ti produsul ca fiind oferta limitata. Astfel, acestia se vor simti extrem de norocosi ca au fost pe faza iar sansele tale de a ti se cumpara produsul vor creste considerabil.
- Cumpara astazi si vei avea produsul la tine acasa maine!
Fireste, aceasta oferta trebuie sa fie si ea cu caracter limitat pentru a instaura o stare de panica in mintea potentialului client. ,,Cum? Sa ratez eu asa ceva? Niciodata!” isi va spune cel ce se afla in fata computerului.
- Economisesti 43% cumparand acest produs
Efectul psihologic din spatele acestui anunt este unul covarsitor. Desi cumparatorul habar nu are din ce anume economiseste el 43%, el va considera asta o ocazie perfecta pentru a… economisi.
- Cheltuie 300 lei si vei primi transport gratuit
Fie ca ai sau nu nevoie de toate produsele care insumeaza cei 300 lei, tu vei cheltui 300 lei pentru ca… ti se da transport gratuit. Nu va avea nicio importanta ca daca te gandesti mai bine, iesi in realitate pe minus atat timp cat tu esti convins ca ai facut o afacere buna. Singurele cazuri fricite pentru cumparator sunt acelea in care el chiar are nevoie de produse care insumeaza suma respectiva.
- Garantie pe viata/banii inapoi
Iata un caz mai rar intalnit, intrucat e un pic mai greu sa pacalesti cumparatorul cu o astfel de clauza, intrucat oricine, oricat de shopaholic ar fi, stie ca nimic nu dureaza o viata intreaga. Nici macar garantiile.
- Te putem ajuta cu ceva?
Stiti mail-urile alea care iti vin in inbox daca ai indraznit sa iesi de pe site fara sa iti inchei comanda? Ei bine, ele nu sunt date decat pentru a-ti presa psihicul. De cele mai multe ori, aceasta schema reuseste in totalitate. De cele mai multe ori.